Fabulous Fans

Entry Lewat Malam

Entry ni khas untuk awak.. Yer awak yang membacanya.. Saya nak cakap kat awak yang saya rindu saat kita macam dulu.. Saya nak kita macam dulu.. Awak rasa boleh tak? Memang kita jauh.. Jauh sangat.. Awak kat sana.. Saya kat sini.. Yang menghubungkan kita hanya doa kan? Awak2.. Saya tau saya tak sempurna untuk awak.. Tapi saya cuba untuk berubah.. InsyaALLAH.. Saya yakin boleh berubah jadi yang lebih baik lagi..

Ni apa yang saya rasa..

Hakikat sebenarnya..
Awak.. saya cuba untuk berubah.. dan kadang-kadang ia sukar sangat untuk saya berubah.. Saya masih tidak pasti apa yang saya nak dalam hidup.. segala apa yang saya tulis cuma khayalan.. cuma impian yang saya ingin jadi.. tapi hakikatnya.. jiwa saya kosong..tiada apa yang diisi.. Dimana kekuatan yang harus saya cari? Apakah yang perlu diisi dalam jiwa yang begitu kosong.. Saya masih mencari.. dan akan terus mencari.. sehingga saya menemu kan jawapan.. InsyaALLAH.. pada masa itu.. saya akan benar-benar yakin tentang apa yang saya cari dalam hidup selain menjadi khalifah di bumi Allah.. Awaklah orang pertama yang akan saya cari.. Walau kat mana pun awak berada.. saya harap awak membacanya.. terima kasih sebab ada untuk saya nanti..

Khas untuk awak..
P/s : Memang mudah untuk nasihat..tapi sukar untuk menerima..

4 comments:

Orked said...

Hati yg kosong...pedih kan..aku lagi laa...dry n sick....btw nad...life is all about changes...antara nak x nak jer...jom berubah :)

Miss Naoko said...

hati kosong..jiwa pun kosong acik.. :'(

✿ Ishaz Zafsh ✿ said...

sayu sgt..sy penah alami situasi cm 2 :( insyaAllah,awk akn dpt apa yg awk cari..DIA Maha Tahu nad..kita jz mampu berdoa n berharap padaNya..DIA xakn hampakan kita nad..

Miss Naoko said...

insyaALLAH..thanks shu..cume kadang2 kita rasa susah shu.. :')