Fabulous Fans

Bicara Hati


Ya ALLAH.. sedihnya hati bila manusia mula melupakan kita..
Mula lalai dan leka sampai terlupa dengan apa yang di janji..
Bila hati mula mencintai manusia lebih daripada Pencipta..
Bila hati mula rindukan manusia lebih daripada Pencipta..
Bila hati mula terasa sedih..
Pada masa itu mulalah kita berpaling pada Pencipta..
Menangis..
Berdoa..
Agar dijauhkan rasa sedih itu..

Ya ALLAH..
Sekali lagi aku terleka..
Aku hanyut dengan perasaan yang hanya sementara..
Aku terlupa padaMu Ya ALLAH..
Aku rindukannya..
Sehingga Aku terlupa padaMu Ya ALLAH..
Tuhan yang tidak pernah lelap,tidak pernah leka..
Tidak pernah Lupa pada Hambanya..
Aku Khilaf Ya ALLAH..
Aku sombong Ya ALLAH..

Aku Mohon padaMu Ya ALLAH..
Hilangkanlah rasa sedih ini Ya ALLAH..
Berilah aku kebahagiaan dengan mengingatiMu Ya ALLAH..
Aku Mohon dengan sangat Ya ALLAH..

p/s : Aku sering terlupa..
Berharap akan ada yang mengingatkan.. Tapi hampa..
Aku khilaf Ya ALLAH.. :'(

No comments: