Fabulous Fans

Skandal Kami

Tadi mase aku hantar kawan aku kat stesen kerinci dan tunggu lagi seorang kawan aku beli paper.. aku pun tunggu la dalam kete kancil oren dengan member aku lagi seorang.. mase tu depan kete aku tu kete Mercedes yang bernombor WJM 4 dengan tingkap tintednye..

Dengan seronok-seronok kami bernyanyi-nyanyi dan bersuka ria dalam kerete tibe-tibe depan kiteorang...........................

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
;
:
:
;
:
;
:
:
:
:
:
;
DR. SYEIKH MUZAFFAR SYUKOR masuk dalam kete tu weyh!

Aku macam...


Aku terus jerit kat member aku..
Syeikh Muzaffar Syukor weyh!!
Apa lagi kiteorang pun jerit la dengan semangat nye.. sebab depan mata kan..
Sempoi habis la amek duet kat atm stesen kerinci je..
Yang paling best bile die bukak screen tingkap n wave mcm ni..

~ khas untuk both of us! wuhoooo~


ok fine! Awak hensem sangat td..
Tp sayang awak husband orang..
tp..
Ada aku kesah??
wahahaha...

p/s : Terime kasih sebab awak sporting sangat td.. (:



P/s/s : Malam ni tido mesti dia mimpi kiteorang..muahahaha



No comments: