Fabulous Fans

Coretan seorang sahabat,kekasih dan bakal seorang isteri

Aku tidak pasti apa yang aku rasa ketika ini. Tetapi perasaan itu masih ada. Rindu juga semakin dalam. Ya Allah.. Kau tetapkan hatiku untuk MERINDUIMU lebih daripada segalanya. Untuk MENCINTAIMU lebih daripada mencintai yang lain. Sesungguhnya aku akur yang Kau menjadikan sifat hati itu sendiri berbolak balik agar aku sebagai hambamu tidak pernah berhenti berharap untuk mendapatkan rahmatmu.


Astaghfirullah. Hanya itu yang mampu aku ucapkan disaat aku merinduimu. Hanya kiriman doa yang mampu aku beri wahai sahabat,kekasih dan bakal suamiku. Izinkan aku merinduimu,mencintaimu diatas satu landasan yang halal. Perjalanan kita masih jauh. Aku berharap agar ditetapkan hatiku dan hatimu dalam mencari satu cinta yang kekal abadi. InsyaALLAH.

p/s : Ingin merasakan kemanisan cinta yang penuh dengan ikatan yang halal.. InsyaALLAH.. :)

No comments: